FANDOM

Vitus

Dorosły, lecz wciąż młody mężczyzna, który niedawno pojawił się w Akademii. Zazwyczaj przebywa w towarzystwie Furii, Drusilli oraz Siro. Nie jest tajemnicą, że wcześniej szkolił się na czarownika w ośrodku znajdującym się na Darhromirze. Rozmowny, a nawet, jak na standardy sithów, przyjacielski. Nikt w Akademii jeszcze nie zauważył by spoglądał na kogoś z wyższością czy pogardą. Wydaje się, że nie chce przyciągać niepotrzebnej uwagi, jednak też nie kryje się ani nikogo nie unika. Dosyć często można spotkać w bibliotece.

Wygląd i pierwsze wrażenie Edytuj

Vitus jest kims kto na pierwszy rzut oka niczym specjalnym się nie wyróżnia. Wysoki, szczupły, przeciętnie zbudowany człowiek w wieku około 25 lat. Nosi opadające mu za kark proste, czarne włosy, które zazwyczaj ma związane do tyłu, tak by mu nie przeszkadzały. Jedyną, przyciągającą uwagę cechą w jego wyglądzie są bardzo jasne, błękitne oczy. Poza tym widać, że lubi chodzić elegancko, acz prosto i skromnie. W każdym razie tak się tutaj, na Korribanie, nosi i wybiera bardziej stonowane kolory. Czasem widać łańcuszek ze znakiem swojego rodu.

Pochodzi z Coruscant co można z łatwością odgadnąć dzięki silnemu akcentowi z tej planety, którego zresztą nie stara się ukrywać. Pomimo swojego zachowania, które jest bardzo otwarte wobec każdego kto chce z nim porozmawiać, można zauważyć, że wiele myśli chowa dla siebie. Jak dotąd nie pokazał większemu gronu adeptów swoich mocy, tak iż pozostaje niepewnym w czym się specjalizuje i jak silnym jest.

Biografia Edytuj

Pochodzi z Corusant, z domu szlacheckiego Valorum. Wcześniej szkolił się u wiedźm na Dathomirze, skąd za poleceniem tamtejszych mistrzyń trafił na Korriban.

Przez dwa pierwsze dni był wzywany do kręgu przez Xar'a, lecz z uprzejmym uśmiechem mu odmawiał.

Trzecia dnia razem z Siro, Drusillą i Furią, został zabrany przez Lady Attami na jakieś zadanie.

Czwartego dnia wraz ze swoimi towarzyszami został wezwany przez do lorda Qordisa, gdzie jak szybko rozeszła się informacja po Akademii, zrobili na nim spore wrażenie.

Ciekawostki Edytuj

  • posługuje się defensywną sztuką walki Soresu.