FANDOM

Cechy "tylko jasna strona", albo "tylko ciemna" nie powodują, by Sith lub Jedi nie mógł wziąć tej cechy. Po prostu, DS będzie utrudniało użycie jasnej strony, natomiast ułatwiało ciemnej.

Moc: Kontrola na 2

Trans Bitewny
Próg 4: +1 do umiejętności Walki. Aktywacja: akcja darmowa.

Samouleczenie
Próg 3: leczy lekką ranę. Próg 5: leczy poważną ranę. Aktywacja: 3 sloty.

Szał Ciemnej Strony - tylko ciemna strona
Bez rzutu. Zastępuje się połową Ciemnej Strony Dyscyplinę przy rzutach na odwagę oraz Inicjatywę. Odzyskuje się punkt Ciemnej Strony, jeżeli się w tej rundzie atakowało. Aktywacja: akcja darmowa.

Szybkość
Próg 5: +1 dodatkowy slot. Aktywacja: akcja darmowa.

Ukrycie się w mocy
Test przeciwstawny z Mocą Zmysłów: utrudnia wyczucie postaci mocą. Aktywacja: akcja darmowa.

Duch Mocy - tylko jasna strona
Po śmierci postać staje się duchem mocy.

Lewitacja
Po udanym teście na ST 6 pozwala bohaterowi swobodnie lewitować.

Moc: Zmysły na 2

Jasnowidzenie

Iluzja

Empatia - tylko jasna strona
Rzut za pomocą Woli i umiejętności Moc: Wpływ przeciwko Umysłowi + Moc: Kontrola. Każdy sukces zapewnia w tej scenie +1 kostkę do testów społecznych przeciwko temu celowi. Aktywacja: poza walką.

Strach - tylko ciemna strona
Atak za pomocą Woli i umiejętności Moc: Wpływ przeciwko Umysłowi + Moc: Kontrola. Próg 3: za każde spełnienie +1 do testów zastraszania oraz -1 kostka do wszystkich rzutów na atak przeciwko zastraszajacej osobie.

Tajemniczość

Telepatia

Moc: Wpływ na 2

Pioruny - tylko ciemna strona
Atak za pomocą Woli i umiejętności Moc: Wpływ przeciwko Umysłowi + Moc: Kontrola. Obrażenia 4 (ignorują zbroję). Atak na niewielki obszar (bez progu). Dodaje się do rzutu kości w ilości połowy Ciemnej Strony. Aktywacja: 2 sloty.

Wpływanie na umysł
Atak za pomocą Woli i umiejętności Moc: Wpływ przeciwko Umysłowi + Moc: Kontrola. Działa głównie na słabe umysły, z powodu kary od +0 do +5 w zależności od nienaturalności sugestii. Aktywacja: poza walką.

Pozwala też tworzyć proste iluzje - błysk światła, krótki dźwięk. Aktywacja: 2 sloty.

Medytacja Wojenna

Leczenie - tylko jasna strona

Wyssanie Energii

Wyssanie Życia