FANDOM

Ta'en

Tajemniczy zabrak, mający na twarzy wojenne tatuaże, sugerujące, iż pochodzi z Dathomiry. Większość czasu przesiaduje samotnie, nie próbując integrować się z pozostałymi uczniami, nawet z innymi przedstawicielami swojej rasy. Jak dotąd nie przyjął żadnego z wyzwań. Odnosi się nawet wrażenie, że stara się nie zwracać na siebie zbyt wielkiej uwagi, jak i nie chce odsłaniać przed towarzyszami wszystkich swoich możliwości. Możliwe jednak, że przyzwyczajony do służby jako Wojownik Sithów, jego ambicje nie są zbyt wysokie.

Wygląd i pierwsze wrażenie Edytuj

Jeżeli opisać trzema słowami pierwsze wrażenie, jakie robi Ta'en, będą to:: zdystansowany, czujny i wojowniczy. Nie jest osobą, która mogłaby wzbudzać z początku sympatię. Jednakże, ktoś spostrzegawczy mógłby zauważyć, że Adept Akademii na Korribanie często się uśmiecha, a nie robi tego w sposób bynajmniej złośliwy. Inteligentni uznają, że Ta'en uważa otaczających go przyszłych Lordów za osoby niegodne zaufania. Jednakże, czy taka ocena jest słuszna?

Charakterystyczne dla dathomiriańskich zabraków tatuaże wojenne odróżniają go od czystokrwistych pobratymców z Iridonii. Kontrastując głęboką czernią z jasną, żółtą cerą przywołuje skojarzenia z osami czy też innymi, podobnymi owadami. Jest wysokim, barczystym mężczyzną o zadbanej, imponującej muskulaturze. Z jego potylicy, czubka głowy oraz skroni wyrastają gęste, proste, czarne włosy, które związane są z tyłu w gruby kuc, spadający mu na wysokość łopatek. Wystające kości policzkowe nadają jego twarzy nieco arystokratyczny wygląd. Wrażenia dopełniają charyzmatyczne oczy o pomarańczowej barwie.

Ta'en ubiera się najczęściej w wygodne, czarne ubranie, zawierające żółte lub czerwone elementy. Dodatkiem do tego jest ciemnobrązowy płaszcz, niezbyt charakterystyczny jak na Sitha. Kiedy opuszcza akademię, przywdziewa cięższą zbroję. Nosi też dwa miecze świetlne przy pasie: czerwony i żółty, oba po prawej stronie

Biografia Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Powiada się, że trafił do akademii na Korribanie dlatego, iż własnoręcznie zabił w pojedynku Rycerza Jedi. Dzierży przy pasie jego miecz świetlny o żółtym ostrzu.
  • Ta'en oznacza w języku Sithów "szerszeń".
  • Zabrak wydaje się być niezwykle uzdolnionym szermierzem trenującym Makashi.