FANDOM

Siro

Przybył niedawno do Akademii z Ryloth, gdzie odbywał szkolenie na Cienia. Nie jest tajemniczy, nie rzuca piorunami, ani złych spojrzeń na około. Zazwyczaj widziany jest z Furią, Drusillą oraz Vitusem, oraz z nimi wysyłany jest na misje. Ciężko trenuje aby stać się potężniejszy, nie bawiący się w Krąg, czy też inne zaczepki w akademii. Nie traci z oczu swojego celu, którym jest samodoskonalenie. W wolnym czasie można go spotkać w ambulatorium, które po przybycie na Korriban strasznie przypadło mu do gustu...

Wygląd i pierwsze wrażenie Edytuj

Na pierwszy rzut oka Siro wygląda na typowego zawadiakę, ale potem rzuca się w oczy jego słabe umięśnienie przy wzroście 180. Ma średniej długości włosy (nie sięgają jeszcze do ramion) lekką bródkę i przeważnie 2-3 dniowy zarost. Jedyne co może się kobietom w nim podobać to czujne, badawcze spojrzenie. Przeważnie ubiera się na czarno, długie spodnie, koszulki przez rękawów. Karabin na jego plecach oraz blaster jest jego nieodłącznym atrybutem, ale nie paraduje z nimi po akademii, chyba że zbiera się na misje. Reasumując... stanowczo nie wygląda na Sitha .

Biografia Edytuj

Urodził się na Doan a szkolił na Ryloth. Z tego co wiadomo jest sierotą, uczył się na cienia przez cztery lata zanim przybył na Korriban.

Ciekawostki Edytuj

  • Walczy za pomocą Ataru.