FANDOM

Qordis

Qordis jest Lordem Sithów, członkiem Bractwa Ciemności. Prowadzi Akademię Sithów na Korribanie, szkoląc wielu potężnych Sithów dla Bractwa. Jest jednym z najpotężniejszych, obok Kas'ima i Kopecza, lordów Sithów, którzy zdecydowali się przyłączyć do Bractwa Ciemności, wybierając na swojego lidera lorda Kaana.

Wygląd i pierwsze wrażenie Edytuj

Qordis był bardzo wysokim, chudym mężczyzną. Jego skóra miała kredowy odcień, z oczami ciemnymi i głęboko osadzonymi, zębami spiczastymi i ostrymi oraz zakrzywionymi, długimi paznokciami.

Cytaty:

"Prawdy Sithów to coś więcej niż słowa, które trzeba zapamiętać. Naucz się ich, zrozum je. One doprowadzą cię do prawdziwej potęgo Mocy: potęgi Ciemnej Strony."

"Nie możemy pozwolić, aby studenci atakowali się na korytarzach. Nasza nienawiść musi być skierowana przeciwko Jedi, a nie sobie wzajemnie."

"Archiwa to relikty przeszłości. Są z czasów, które już dawno odeszły. Zakon się zmienił. Wyewoluowaliśmy ponad wszystko, co mogłeś wyczytać w tych zmurszałych zwojach i księgach."

Biografia Edytuj

Kaan w 1006 BBY poprowadził szturm na Korriban, planetę-sanktuarium Sithów, w wyniku którego zginęły tysiące żołnierzy Republiki i prawie setka Jedi. Siły wroga zostały praktycznie całkowicie zmiecione z powierzchni ziemi. Po zakończonej bitwie do życia powołana została znowu Akademia Sithów, na czele której stanął lord Qordis. Zajął ogromną komnatę, którą następnie wystroił gobelinami i draperiami, kadzielnicami, w których paliły się ciężkie kadzidła, wypełniające powietrze delikatną mgiełką, luksusowym łożem i rzeźbionym z obsydianu stołem, na którym trzymał skrzynkę ze skarbami. Otwarcie pokazywał swoje bogactwo, onieśmielając wchodzących przepychem jego miejsca.

Ciekawostki Edytuj

  • Qordis pławi się w bogactwie, wyzwalając w ten sposób zazdrość wszystkich, którzy widzą jego skarby.