FANDOM

Purrius

Ekscentryczny Farghul, zdający się nie traktować niczego poważnie. Jego dowcipy nie należą jednak do najzabawniejszych, a ciągłe kpiny mogą niektórym działać na nerwy. Jak do tej pory w Akademii nie wyróżnił się niczym szczególnie, zdaje się jednak sprawnie posługiwać zarówno Mocą jak i mieczam świetlnym. Na Korriban przybył wprost z Nar Shaddaa, gdzie odbywał szkolenie na Cienia.

Wygląd i pierwsze wrażenie Edytuj

Purrius zdecydowanie zwraca na siebie uwagę. Jest atletycznie zbudowany i wspaniale umięśniony. Jego ruchy pełne są kociej gracji, a pomarańczowo - biała sierść zawsze zadbadna. Mało która kobieta potrafi przejść obok niego obojętnie. 

Purrius wyróżnia się również ubiorem - w przeciwieństwie do większości mieszkańców Akademii stroni od ciemnych strojów. Całkowicie kontrastując ze streotypami na temat Sithów, ubiera się zwykle w krzykliwe i intensywne barwy, najczęściej różne odcienie zieleni i niebieskiego. Przedkłada swobodę stylu i eksponowanie swego ciała nad mroczne kaptury i płaszcze. Rzadko można zobaczyć go bez biżuterii, a zwłaszcza pierścienia z dużym kryształem, przez który zwykł się przyglądać osobom, które wzbudzą jego zainteresowanie.

Zdaje się mocno kierować swymi dziwnymi kaprysami, a także specyficznym poczuciem humoru. W ciągu jednej chwili potrafi zmienić swe nastawienie - z pełenego komplementów flitru do prowokującej złośliwości. Podczas wykonywania zadań woli polegać bardziej na sprycie, przebiegłości i podstępach niż rozwiązaniach siłowych. 

Biografia Edytuj

Purrius konsekwentnie stara się omijać temat swojej przeszłości. Z racji manier i zachowania można się domyślać, że na Farrfin należał do rodziny szlacheckiej -  Farghul jednak reaguje agresywnie i opryskliwe na wszelkie próby wyciągnięcia od niego czegoś na temat ojczystej planety. Purrius nie zdradził nic poza tym, że wini Zakon Jedi za zagładę miasta, w którym się wychował, a także śmierć swojej rodziny.

Ciekawostki Edytuj

  • Walczy dwoma fioletowymi mieczami świetlnymi, posługując się stylem Niman.
  • Prowokowanie u innych silnych emocji zdaje się go bawić i sprawiać mu satysfkację.
  • Zdaje się mieć przelotny romans z Kapitan Zellą.