FANDOM

Purrius oraz Nefaria zostali wezwani przez Lady Ebony, aby poznać szczegóły zadania, które miało stanowić ich ostateczny egzamin przed przyjęciem do Akademii na Korribanie. Zostali skierowani wraz z grupą towarzyszących im żołnierzy na Nal Hutta, celem odzyskania od Hutta Togguny antycznego zwoju Sith. Jako, iż Lady Ebony zależało na dyskrecji przedsięwzięcia, a także utrzymaniu poprawnych stosunków z Kartelami, Purrius i Nefaria postanowli działać nie ujawniając swej przynależności. Pozostawili żołnierzy w astroporcie i najęli lokalnego, quarreńskiego przewodnika, by zapoznać się z sytuacją panującą w mieście. Quarren okazał się jednak członkiem gangu - zaprowadził Farghula i Dathomiriankę do baru gdzie czekała reszta jego kompanów. Zasadzka nie była udana, adepci Sith szybko zorientowali się w sytuacji i podczas krótkiej walki zabili większość napastników. Podczas starcia Nefaria zaobserwowała sprawnie posługującą się Mocą Zabraczkę, która intuicyjnie i nieświadomie osłoniła siebie i swojego męża przed wybuchem. Podczas gdy Purrius ścigał dwóch ocalałych napastników, Dathomirianka wyleczyła rannego Zabraka, zyskując od małżeństwa zobowiązanie pomocy.

Przemieściwszy się do zamożniejszej dzielnicy miasta, adepci dowiedzieli się od pary Arconian, prowadzącej wypożyczalnię speederów, o przyjęciu u Hutta Togguny urządzanym z okazji doczekania się przez niego potomka. Za pomocą manipulacji umysłów Mocą zdobyli od nich także zaproszenia - zarówno dla siebie, jak i pary zabraków, która okazała się pracować jako włamywacze. Całą czwórką udali się na miejsce - Zabracy szybko odłączyli się by wykraść zwój, podczas gdy Adepci Sith wtopili się w tłum na przyjęciu, by obserować gospodarza i w razie czego interweniować. Po pewnym czasie Nefaria wyczuła silny impuls bólu wysłany przez Zabraczkę. Przedostali się więc do prywatnej części pałacu, gdzie natrafili na ukryte pomieszczenie służące za laboratorium tajemniczemu człowiekowi w płaszczu. Przeprowadzał on w nim dziwne eksperymenty na ciałach, a jego ostatnia ofiara, pomagający Purriusowi i Nefarii Zabrak spoczywał martwy na stole. Gdy dziwna postać ujrzała intruzów, przedstawiła się jako Lord Sith, a swojemu uczniowi kazał zaatakować młodych adeptów. Owym "uczniem" okazało się animowane nieumarłe ciało, które nie stanowiło żadnego wyzwania dla Farghula i Dathomirianki. Groźniejszy okazał się jego "mistrz", który jednak po krótkiej walce został powalony błyskawicami Nefarii i przebity mieczem Purriusa. Wśród przedmiotów w laboratorium adepci odnaleźli poszukiwany zwój Sith. Na pokład statku na Korriban zabrali ze sobą także utalentowaną w Mocy Zabraczkę, która został przyjęta do Akademii i przybrała imię D'Maseth.