FANDOM

Brali udział: (Purrius, Ti'morr, D'Maseth oraz Felisis
NPC: (Attami, Nefaria, Morgana, mistrz Ress Faraan, sierżant Jakob Evans oraz żołnierze Sithów))

Kapitan Oktavia Fess. Raport wywiadu nr. AG2.229 dotyczący Akygi II.

Informacje wstępne raportu Edytuj

Przesłałam informację Inkwizytorowi Galenowi na temat działalności Lady Attami, związaną z "wyprawą karną" - a raczej osobistą zemstą członkini Bractwa Ciemności na adeptach Nerafii, Purriusie, D'Maseth, Felisis oraz przede wszystkim, Patronie Adepcie Ti'morrze. Po uzyskaniu odpowiedzi udzielonej mi przez kapitan Zellę wyruszyłam na [[Akyga II|Akygę II] w celu rozpoznania terenu i zebrania danych na temat działań Lady Attami jak i Lady Morgany. Wprowadzam również pełen słownik pojęć związanych z fauną planety dla dyspozycji Inkwizytora.

Informuje również, że cel mojej misji został zatajony nawet przed Patronem Ti'morrem.

Sytuacja Akygi II Edytuj

Księżyc znajduje się pod jurysdykcją Lady Morgany, która odpowiedzialna jest za wywiezienie z księżyca cennego sprzętu. Akyga kilkaset lat temu została zbombardowana przez flotę Republiki, przez co została całkowicie zniszczona. Niegdyś kwitła tutaj cywilizacja, a teren był pełny miast - dzisiaj pozostały tutaj tylko ruiny i dżumgla. Zainteresowanych odsyłam do raportu nr. AG2.128 gdzie szczegółowo została opisana historia księżyca.

Aktualna sytuacja: Wywożenie sprzętu jest utrudnione z powodu niezwykłej aktywności stworzeń nazwanych Rakghoulami i Nekghoulami.