FANDOM

Misja na Nal Hutta: (Nefaria, Purrius)

1 dzień: Karrash wyzwał Garesza, po czym sromotnie przegrał pojedynek. Po ogłuszeniu wroga, zwycięzca oderwał wrogowi ogon i rzucił go pod nogi Voro. Gest ten został zignorowany. Garesz zabrał więc swoje trofeum.

2 dzień: Xar wyzwał Vitusa, ten jednak odmówił. Następnie zaprosił do Kręgu Ta'ena, lecz spotkał się z taką samą reakcją. Dopiero gdy wyzywał wszystkich nowych od tchórzy, Furia przyjęła wyzwanie, które jednak przegrała. Dając jednak popis swoich umiejętności, mimo porażki, zyskała szacunek adeptów Akademii na Korribanie.

3 dzień: Xar po raz kolejny spróbował wyzwać Vitusa oraz Ta'ena, ale spotkał się z taką samą reakcją. Następnie pragnąc ratować swoją sytuację, Karrash wyzwał Sirilli, ale i ten pojedynek przegrał. Bithanka pokonała gadopodobnego przeciwnika mocą, na koniec niemal zaduszając go na śmierć. Kas'im kazał jej jednak przerwać walkę, ratując sponiewieranego Barabela.

Misja na Korribanie - Tajemnica Naga Sadowa: (1 drużyna: Drusilla, Furia, Siro, Vitus; 2 drużyna: Garesz, Nefaria, Purrius)

4 dzień: Xar wyszedł do kręgu, jednak zanim zdążył cokolwiek powiedzieć, jego śladem poszedł Garesz. Zaskoczony zabrak zapytał, czy ma to potraktować jako wyzwanie, co barabel potwierdził. Walka była wyrównana, ale ostateczny cios należał do Garesza.

5 dzień:  Emala wyzwała na pojedynek Siro, jednakże ten odmówił. Po dłuższej ciszy, Sirilli zdecydowała się wyzwać Furię. Zanim rozpoczęła się walka, bithanka próbowała zmusić słowami zabraczkę do posłuszeństwa i poddaństwa, ta jednak odpowiedziała atakiem. Walka była krótka i bezlitosna. Sirilli została zepchnięta do defensywy, po czym zabita. Furia została wezwana na rozmowę z mistrzem akademii Qordisem.

Krąg został zamknięty na najbliższe dwa tygodnie.

Misja na Nar Shaada: (Furia, Drusilla, Siro, Purrius, Vitusa)

Misja na Ithor: (1 drużyna: Garesz, Felisis, Nefaria, Purrius, 2 drużyna: Furia, Drusilla, Siro, Vitusa)

Test na Korribanie: (Ta'en, Furia, Drusilla, Siro)

Misja na Akydze II: (Purrius, Ti'morr, D'Maseth, Felisis)