FANDOM

1. Lord Kaan jest nieformalną głową Bractwa; de facto to on trzyma w swoich rękach władzę.
2. Rada Sithów - jest to zrzeszenie kilku najważniejszych Sithów, z których każdy dzierży tytuł Mrocznego Lorda. To ona jest oficjalnym ciałem zarządzającym Bractwem.
3. Lordowie - wrażliwe na Moc osoby wyszkolone w akademii na Korribanie. Generałowie armii wiodący poszczególne bataliony do boju przeciwko Jedi. Uznawani przez Lorda Kaana za największy atut Bractwa. Odpowiednik rycerzy Jedi w armii Republiki.
4. Adepci - odpowiednik padawanów. Uczą się u Mrocznych Lordów w Akademii na Korribanie.
5. Czarownicy i Inkwizytorzy - akolici, również odpowiednicy padawanów. Szkoleni pod okiem Lordów Sithów w akademiach na Dathomirze (Czarownicy) i Iridonii (Inkwizytorzy).
6. Zabójcy i Szpiedzy - zaznajomieni z tajnikami Ciemnej Strony dla zachowania tajemnicy, oszustw i manipulacji. Potrafią zabijać Mocą nawet bez kiwnięcia palcem. Szkoleni w akademiach Sithów na Nar Shaddaa, Ryloth i Umbarze, w zależności od specjalizacji.
7. Wojownicy i Maruderzy - posiadają ograniczone zdolności w posługiwaniu się Mocą, stoją w pierwszym szeregu w walce z Jedi. Maruderzy uczeni są szału bitewnego i trenowani na wiecznie głodnych krwi żołnierzy, wykorzystywani przez Sithów na polach walk. Wojownicy działają rozsądniej, często będąc oficerami na froncie. Szkoleni w akademiach Sithów na Honoghrze, Gamorrze i Gentes.

Tekst jest nieco zmodyfikowany względem tego, co można znaleźć na Ossusie. Wojsko zostało usunięte z hierarchii Sithów i jest opisane w innym miejscu.