FANDOM

Furia
Piękna zabraczka pochodząca z Irydonii, która z niewiadomej przyczyny ma na twarzy wojenne tatuaże spotykane raczej u zabraków z Darthomiry. Chodzi zawsze dumnie wyprostowana z miną sugerującą, że nie lubi, gdy ją ktoś zaczepia bez potrzeby, bardzo ważnej. Przebywa głównie z Akolitami, z którymi przybyła na Korriban, na resztę patrzy z góry, mimo przegranego pojedynku z Xarem. Można się spodziewać, że niedługo spróbuje się ponownie z nim zmierzyć.

Wygląd i pierwsze wrażenie Edytuj

Furia robi wrażenie osoby, która bardzo łatwo wyprowadzić z równowagi. Nawet nie próbuje powstrzymać swojego gniewu. Wszystko, co robi, stara się wykonać jak najlepiej. Niewątpliwie jest osobą z dużymi ambicjami.

Mocno czerwoną skórę Furii zdobią tatuaże sugerujące jakiś kontakt z zabrakami z Darthomiry. Jej żółte źrenice z czerwonymi obwódkami wyglądają dość groźnie i pasują idealnie do charakteru. Oprócz rogów, z głowy wyrastają jej gęste czarne włosy do pasa, które są splecione w setki cienkich warkoczyków. Ma idealnie wyrzeźbioną sylwetkę i porusza się z lekkością. Ubiera się wyłącznie na czarno. Zazwyczaj ma na sobie dopasowany top z elementami lekkiej zbroi, skórzane leginsy, wiązane buty zaraz nad kolana oraz szeroki pas, do którego przyczepiony jest miecz świetlny. Nosi także skórzane rękawiczki bez palców, kończące się zaraz przed łokciem, a ze swoim płaszcze rozstaje się tylko na czas treningów.

Biografia Edytuj

Pochodzi z Irydonii. Do tej pory była Maruderem szkolącym się w Akademii na Gamorrze.

Ciekawostki Edytuj

  • W walce posługuje się stylem Teräs Käsi.
  • Posiada podwójny miecz z czerwonym ostrzem.