Shii-Cho (Forma I) styl podstawowy
Podstawowa, obowiązkowa sztuka walki mieczem świetlnym (bez niej, Walka Bronią jest traktowana jakby była o dwa niższa). Jako jedyny łączy się z innymi stylami. Pozwala dodawać wartość umiejętności walki bronią przy walce mieczem świetlnym do obrony również przeciwko ostrzałowi (tylko blastery), a za jeden slot można spróbować odbić strzał w wroga (z karą -3 kości).

Jeżeli w danej rundzie nie używa się żadnego innego stylu, otrzymuje się -1 do PT rzutów na zniszczenie broni przeciwnika.

Z odpowiednią biegłością tylko tym stylem można walczyć biczem świetlnym (jak ktoś będzie potrzebował, ustalę do niego mechanikę).

Makashi (Forma II) styl pojedynkowy
+1 do umiejętności jeżeli walczy się w pojedynku (jeden na jeden).

Soresu (Forma III) styl obronny
Jedno odbicie strzału jako akcja darmowa(z karą -3 kości); można odbijać więcej strzałów na rundę (za każdy slot jeden dodatkowy, z powyższą karą) oraz +1 do obrony.

Ataru (Forma IV) styl akrobatyczny
Atak za pomocą Zwinności, nie Sprawności. Mając biegłość Akrobatyki w trakcie pełnej obrony otrzymuje się dodatkowo +1 do obrony.

Sokan (Forma IV) styl akrobatyczny
-2 poziom trudności wszystkich manewrów podczas walki.

Shien (Forma V) styl siłowy
Jedno odbicie strzału jako akcja darmowa(z karą -3 kości); można odbijać więcej strzałów na rundę (za każdy slot jeden dodatkowy, z powyższą karą) oraz +1 do obrażeń.

Djem So (V) styl siłowy
+1 do obrażeń oraz +1 dodatkowy sukces przy pełnym ataku.

Niman (Fora VI) styl dyplomatyczny
+1 do obrony. Walka dwoma ostrzami lub podwójnym mieczem (możliwość drugiego ataku za slot, z karą -3 kości do ataku)

By posługiwać się poniższymi technikami trzeba mieć w sumie Ciemna Strona + Dyscyplina co najmniej 7. Jeżeli straci się tą sumę, do czasu odzyskania jej nie można używać owych stylów.

Juyo (Forma VII) styl emocji
Przy pełnym ataku dodaje do niego połowę Ciemnej Strony oraz klasyczny bonus +3.

Jar'Kai (Forma VII) styl emocji
Walka dwoma ostrzami lub podwójnym mieczem (możliwość drugiego ataku za slot, bez żadnej kary).

Trispzest (Forma VII) styl emocji
Podczas lewitacji +3 kości do ataku.

Teras Kasi (FormaVII) styl emocji
Sztuka walki wręcz: +1 do obrażeń rękami, -1 PT przy próbie ogłuszenia celu, walcząc mieczem świetlnym można wykonać dodatkowy atak wręcz bez kar. Walcząc mieczem podwójnym można wykonać drugi atak mieczem (za slot) z karą -3 kości.

Dwóch mieczy czy miecza podwójnego można używać z każdym stylem, jednakże tylko tam, gdzie to zaznaczono, daje jakiekolwiek bonusy. W innym przypadku walczycie taką bronią tylko dla klimatu.

Rzut Mieczem Świetlnym (wymaga Moc: Wpływy na 2)
Atakuje się Mieczem Świetlnym jak bronią rzucaną. Nie można łączyć ze stylami. Jeden slot kosztuje przyzwanie broni z powrotem.