FANDOM

Pochodzi z Korelii. Od 16 roku życia była żołnierzem w Armii Sithów, jednak podczas zgrupowania na Honoghrze jej zdolności do posługiwania się Mocą zwróciły uwagę tamtejszych Lordów i została przyjęta do Akademii. Jest znana z brawurowych manewrów lotniczych. Po tym jak samotnie zestrzeliła eskadrę myśliwców Republiki, jej wyczyny dotarły do dowództwa Akademii na Honoghrze i została wysłana na Korriban, żeby dołączyć do elity Adeptów.

Wygląd i pierwsze wrażenie:Edytuj

Przybyła do Akademii stosunkowo późno, naturalne jest więc, że wydaje się być nieco zagubiona. Wygląda dość niewinnie. Raczej nie rzuca się w oczy i nie prowokuje nikogo zachowaniem, lecz sprowokowana, robi się agresywna.

BiografiaEdytuj

Większość czasu widuje się ją w towarzystwie Nefarii, Garesza i Purriusa, szczególnie z tym ostatnim wydaje się dobrze dogadywać.

Podczas treningów nie wyróżnia się niczym szczególnym, wydaje się przeciętnie władać mieczem świetlnym. Nie została dopuszczona do treningu Mocy u Lady Obmy, co bardzo mocno ją uderzyło. Od tego czasu dużo trenuje w swoim pokoju, wydaje się być też bardzo zdeterminowana, by zasłużyć na uczestnictwo w treningach.

Ostatnio zaczęła trening pod okiem Lorda Kasima, co widocznie przełożyło się na jej zdolność władania mieczem świetlnym

CiekawostkiEdytuj

  • W ciągu pierwszego dnia w Akademii udało jej się zrazić do siebie Lorda Tarona.
  • Bardzo dużo czasu spędza w kokpicie, wydaje się, że sprawia jej to sporo przyjemności.
  • Walczy za pomocą stylu Ataru.