FANDOM

Drusilla

Młoda nautolanka o silnym charakterze, która przybyła niedawno na Korriban. Sporo czasu spędza w towarzystwie Furii, Siro i Vitusa. Niemal zawsze nosi maskę, jakby próbowała ukryć szlachetne rysy twarzy. Jeżeli nie zostanie sprowokowana, potrafi być przyjemną towarzyszką rozmów.

Wygląd i pierwsze wrażenie Edytuj

Kształtnie zbudowana, mierząca 1,90m dziewczyna o zielonej skórze. Duże oczy są w odcieniu aksamitnego, nocnego nieba i ładnie komponują się z twarzą oraz pięknymi ustami. Drusilla preferuje ubrania w ciemnym odcieniu, co jest powszechną modą wśród Sithów. Przeważnie ma też założoną maskę i kaptur, spod którego wyciąga dwa głowoogony - dzięki temu łatwo można ją pomylić z Twil'ekami.

W Akademii zwraca uwagę swoją pewnością siebie i hardością. Często milczy na początku, przysłuchując się rozmowie, by potem zabrać głos. Można odnieść wrażenie, że chowa za maską wiele ze swoich myśli i uczuć.

Biografia Edytuj

Pochodzi z Bootana Shagplan. Szkolono ją niecałe pięć lat na Iridonii, gdzie zdobyła umiejętności potrzebne inkwizytorom. Stamtąd została wysłana na Korriban.

Po przybyciu do Akademii nie brała udziału w żadnych potyczkach w Kręgu.

Trzeciego dnia pobytu na Korribanie, lady Attami zabrała ją, Furię, Siro oraz Vitusa do wypełnienia drobnego zadania.

Ona, jak i jej towarzysze, bardzo szybko zdobyli uznanie mrocznego lorda Qordisa. Wieść o tym nie pozostała zbyt długo tajemnicą.

Ciekawostki Edytuj

  • Posługuje się techniką walki Djem So.
  • Swoimi przekonaniami zainteresowała lorda Tarona, który zwrócił na Drusillę większą uwagę.